woensdag 7 mei 2014


Words from the Heart



Words from the Heart, een sieradencollectie waarbij de woorden centraal staan! Prachtige woorden pronken op dit moment om mijn arm. Ik ben er helemaal weg van! Een mooie tekst die mij, elke keer dat ik het armbandje draag, er aan herinnerd om te genieten van de dag.WFTH maakt leren armbandjes met prachtige teksten. Op deze manier kun je een krachtige quote, een mooie songtekst of een belangrijke tekst altijd bij je dragen. Er zijn een aantal standaard teksten waaruit je kan kiezen, maar je kunt ook zelf een tekst insturen om in het bandje te laten drukken. De standaard teksten die je kunt kiezen zijn: 
  • “Dance as though nobody’s watching, love as though you’ve never been hurt. Sing as though nobody’s listening, live as though it’s heaven on earth.” 
  • “True friends are never apart. Maybe in distance but never in heart.” 
  • “If you change the way you look at things, the things you look at change.”

Zelf draag ik het armbandje met veel plezier. Het is van fijn materiaal gemaakt waardoor het erg prettig om je arm zit. Ik was zelf eerst bang dat het bandje misschien snel lelijk zou worden, maar ik draag het armbandje nu al een lange tijd en het is nog steeds mooi om mijn pols. Het bandje is ook in 3 verschillende maten verkrijgbaar, wat voor meiden die net als mij een kleine pols hebben erg handig is!



Maar zoals jullie weten kijken wij als MyStyle naar producten die goed voor de wereld zijn, maar wat is er nou goed aan een armbandje? Dat vind ik dus zelf het leuke aan dit bandje! Los van dat het een mooi en uniek bandje is, is het ook nog eens gemaakt door gebruik van duurzame productieprocessen en materialen. De bandjes worden in een atelier in Nederland gemaakt, het leer is van restmateriaal afkomstig van de mode-industrie en het hout heeft het keurmerk FSC. Het leerafval van de mode-industrie wordt i.p.v weggegooit, gebruikt voor de leren armbandjes. Heel tof!

Een WFTH armbandje is ook een erg leuk kado, omdat je het bandje erg persoonlijk kunt maken. Het is een uniek kado en je kunt op deze manier iemand een mooie boodschap geven. De bandjes met een standaard tekst zijn  29,50 en de bandjes met eigen tekst zijn € 34,50. De tekst mag 200 tekens lang zijn. Je kunt de bandjes ook in verschillende kleuren krijgen, dus er is voor iedereen wel een mooie kleur bij! WFTH is een levendig bedrijf en het aanbod in kleuren wordt dan ook regelmatig veranderd en vernieuwd, waardoor er steeds nieuwe mogelijkheden voor armbandjes komen.

Ik draag het bandje met trots en hoop binnenkort nog een armbandje te kopen met een persoonlijke tekst, zodat ook deze om mijn pols kan shinen! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, zouden jullie het armbandje dragen? En wat voor tekst zouden jullie op een WFTH-armbandje willen zien?

XOXO Nynke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten