woensdag 4 juli 2012

                                      Summerfestival


Het festivalseizoen is alweer in volle gang! Het lekkere weer komt er af en toe bij kijken, de muziek is er en de gezelligheid ook. Er zijn al een aantal festivals geweest zoals, Concert at the sea, Summerfestival en er moeten nog festivals komen zoals, Laundry day, Tommorowland etc! Deze zomer is vol te plannen met festivals! Afgelopen zaterdag ging ik naar Summerfestival, ze noemen het 'the best way to start your summer', het dat is zeker waar! Maar wat vooraf kwam was de voorbereiding, wat doe je nou aan naar een festival en wat neem je mee? 





Vooral wat moet je nou aan? Wordt het lekker weer? Duurt het festival tot laat? Is het binnen of buiten? En zo zijn er nog heel veel meer dingen die je jezelf kan afvragen. Dus wordt het een korte broek, een lange broek, een jurkje, een shirt, een hempje of nog een vest? Het is handig om iets aan te doen waarbij je ook nog verandering in je kleding kan aanbrengen, dit klinkt vast heel vaag. Maar ik bedoel iets zoals een korte broek met een panty eronder zodat je de panty nog uit kan doen wanneer het warm is, of een shirtje maar toch een vestje meenemen voor de zekerheid. Ik heb zelf een lange broek aangetrokken, waar ik achteraf toch wel een beetje spijt van had, maar savonds was dit toch wel lekker. Het Summerfestival duurde tot 12 uur en we zijn nog buiten geweest tot ong. 3 uur, dus dan is het toch wel fijn om iets warmers aan te hebben. Een vestje is handig maar je loopt er dan wel mee in je hand wanneer je hem niet aan wilt. Op het festivals als het regent kan je vaak regencape's krijgen (heb ik zelf geen gebruik van gemaakt), dit kan best handig zijn maar je kan ook gewoon niet aan de regen denken en lekker genieten! 


En wat neem je mee? Je kan een tas meenemen maar daar loop je dan wel mee. Zelf heb ik gekozen om iets aan te doen met zakken zodat ik geld, ID-kaart, pinpas en mobiel in mijn zakken kon stoppen en niet aan een tas hoefde te denken. 







Veel dingen om van te voren over na te denken, maar uiteindelijk valt het reuze mee en heb je een heerlijk festival! Summerfestival was super! Goede muziek en verschillende podiums. Op alle verschillende podiums waren verschillende stijlen zodat er voor iedereen wel iets leuks was. Gave artiesten zoals, Nicky Romero, Shermanology, The Opposites, Martin Solveig, Bingo Players, Hardwell, Headhunterz, Wildstylez, Vato Gonzalez en nog veel meer! Ga deze zomer naar een festival, en geniet! xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten