woensdag 11 september 2013

Eten met een kleurtje! 

Roze, groen, geel, blauw.. noem het maar of het ligt wel op mijn tafel. Niet dat mijn kamer nou 1 grote regenboog is, maar mijn bestek wel.

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je je bestek een leuk kleurtje kunt geven, waardoor je tafel gedekt meer opvalt. Ik woon in een studentenhuis en dan is het nog wel eens mogelijk dat je bestek kwijt raakt. Daarom heb ik nu opvallend bestek, zodat ik precies weet welke vorken van mij zijn.


Wat heb je nodig?
  • Bestek 
  • Plakband of schilderstape
  • Nagellak

Het is echt super simpel en geeft een erg leuk effect. Als eerst tape je je bestek af. Wil je veel kleur? Dan tape je hoog op de steel van je bestek. Wil je weinig kleur? Dan tape je laag op de steel van je bestek.

Nu het leuke gedeelte! Zoek een leuk kleurtje en lak je bestek alsof het je nagels zijn. Laat het goed drogen en doe nog een laagje als dat nodig is. Draai je bestek om en doe ook de andere kant. Goed laten drogen en dan het plakband of tape verwijderen. Tada! Nu heb je een kleurrijk bestek. Simpel, maar origineel!

Ga jij het ook doen? 
Xjes Nynke 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten