donderdag 29 november 2012


DIY Etalage


Als je om je heen kijkt, dan zie je ze wel veel, etalage. Mooie versierde of juist simpele. Vooral in de winkels zie je er veel, bijvoorbeeld versierd met cupcakes. Maar meestal zijn ze nogal duur. Daar heb ik een leuke diy voor!

Wat heb je nodig?
-          Mokjes
-          Borden van verschillende groottes
-          Lijmpistool
-          Versiering (optioneel)

Ik ben naar de ruilwinkel gegaan, een soort tweedehands shop, waar ik opzoek ben gegaan naar leuke mokjes en borden. Ik heb 2 etalage gemaakt. De ene is een combinatie van mokjes en borden en de andere is een combinatie van 2 kaarsenstandaard en borden. Het is heel makkelijk! Je moet er voor zorgen dat je 3 verschillende groottes van borden hebt en dat de mokjes er stabiel op kunnen staan. Het enigste wat je dan doet is de mokjes tussen de borden lijmen en voila! Een prachtige etalage op maat gemaakt naar jou wensen!

Have fun, liefs Nynke 


1 opmerking:

  1. Super leuk idee Nynke! Heel creatief. Ga ik ook zo'n kaarsenstandaarenbordentoren knutselen : )
    De Ruilwinkel in Goes is sowieso een leuk adres en van harte aanbevolen aan iedereen ; )

    BeantwoordenVerwijderen